Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Radzionków
(3)
Autor
Brandenburg Henryk
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Tobor Gabriel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(1)
Interesariusze
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Przywództwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor prywatny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(427)
Socjologia i społeczeństwo
(160)
Edukacja i pedagogika
(128)
Medycyna i zdrowie
(120)
Psychologia
(110)
Zarządzanie i marketing
(3)
Religia i duchowość
(91)
Kultura i sztuka
(90)
Literaturoznawstwo
(77)
Biologia
(74)
Podróże i turystyka
(66)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(54)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(54)
Hobby i czas wolny
(42)
Rozwój osobisty
(41)
Kulinaria
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(36)
Etnologia i antropologia kulturowa
(35)
Geografia i nauki o Ziemi
(34)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(26)
Kultura fizyczna i sport
(25)
Fizyka i astronomia
(20)
Językoznawstwo
(19)
Nauka i badania
(19)
Architektura i budownictwo
(15)
Filozofia i etyka
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Media i komunikacja społeczna
(15)
Styl życia, moda i uroda
(14)
Ochrona środowiska
(11)
Dom i ogród
(8)
Inżynieria i technika
(8)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(6)
Styl życia, moda, uroda
(6)
Matematyka
(5)
Transport i logistyka
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Chemia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rolnictwo i leśnictwo
(3)
Archeologia
(2)
Publicystyka
(2)
Romans
(2)
Biografia
(1)
Etmologia i antropologia kulturowa
(1)
Medycyna
(1)
Poradnik
(1)
Powieść erotyczna
(1)
Religijność i duchowość
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Radzionków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Radzionków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Radzionków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej